Na veliko zadovoljstvo Energoinvest je ovog mjeseca bio domaćin Hackathona koji je
upriličen u Centru za razvoj novih tehnologija – Blum Lab.
“Gamifikacija pri razvoju mobilnih aplikacija” (Mobile App Development:
Gamification) je bila tema ovog Hackathona/takmičenja, koji je organizovan u okviru
projekta EESTech Challenge 2023 Sarajevo local round i uz pomoć organizacije
studenata Elektrotehničkog fakulteta Sarajevo EESTech LC Sarajevo.
Ovaj projekat je implementiran u saradnji sa CSEC-om, uz podršku Vlade Ujedinjenog
Kraljevstva, a naša kompanija je bila zlatni sponzor ovog događaja.
EESTech Challenge (EESTEC Technology Challenge) predstavlja međunarodno
takmičenje studenata koje se organizuje u dvije faze.
U prvoj fazi su lokalni hakatoni koje organizuju EESTEC lokalni komiteti u različitim
evropskim gradovima, dok drugu fazu čine pobjednici lokalnih rundi gdje zajedno svi
učestvuju u finalnom takmičenju.
Kako su istakli organizatori ovog skupa cilj ovih takmičenja predstavlja jedinstvenu
priliku da studenti razmijene svoja iskustva na polju IT tehnologije, zatim ostvarivanje
novih poznanstava, povezivanje sa kompanijama i univerzitetima, kao i učešće na
projektima koji su direktno vezani za razvoj mobilnih aplikacija.
Na ovom skupu ispred Energoinvesta prisustvovala je uposlenica, MA-dipl.el.ing
Zerina Hasić, koja je na ceremoniji otvaranja istakla da je Energoinvest radio na
razvoju i saradnji na različitim projektima, fokusiran na nove tehnologije, koje su uvijek
bile osnova na tri principa, a to su sticanje i širenje znanja, intelektualni kapacitet i
integritet te razvijanje partnerstava sa najboljima.
“Poseban osvrt je bio na osnivanju Blum R&D Labs koji je direktno vezan za nove
tehnologije uz kratko predstavljanje našeg rješenja na temu Air Quality Monitoring
System, uz primjenu korištenja Boxy – uređaja za mjerenje PM čestica, koji predstavlja
softverski i hardverski sistem za praćenje kvaliteta zraka” – kazala je u svom
obraćanju.
Tokom ovog trodnevnog Hackathona učesnici su imali priliku da kroz predavanja
stručnjaka iz prakse pobliže shvate suštinu i značenje same teme takmičenja. Nakon
predavanja uslijedio je najzanimljiviji dio, a to je samo takmičenje koje je trajalo 24 sata i
u sklopu kojeg će tročlane ekipe učesnika dobiti priliku da osmisle rješenje za
postavljeni problem.
Pored Sarajeva lokalne runde, odnosno takmičenja će se organizovati u periodu od
februara do aprila u drugim evropskim gradovima: Ahen, Atina, Aveiro, Beograd,
Eskišehir, Istanbul, Krakov, Ljubljana, Milano, Minhen, Niš, Patras, Sankt Peterburg,
Sarajevo, Solun, Trst i Ksanti. Pobjednička ekipa iz Sarajeva će imati priliku
predstavljati našu državu na finalnoj rundi koja će se održati u jednom od gradova
Evrope, a više detalja će biti uskoro poznato.
Tema takmičenja “Gamifikacija pri razvoju mobilnih aplikacija” predstavlja proces
u kojem se koriste elementi igrica kako bi se poboljšalo korisničko iskustvo i motivisali
korisnici da kontinuirano koriste aplikaciju. Gamifikacija se postiže kroz različite
mehanike igrica, kao što su bodovanje, nagrade, nivoi i takmičenja. Ova metodologija
se često koristi u aplikacijama za fitnes, obrazovanje i produktivnost, jer pomaže
korisnicima da postignu svoje ciljeve i ostvare osjećaj uspjeha.